Artsen zonder grenzen

Hoe wordt u geholpen?

klanttevredenheidsonderzoek schadeafhandeling

Voor veel mensen is de hoogte van de premie doorslaggevend bij het sluiten van een verzekering. Wij zijn van mening dat de verzekering pas haar ware gezicht laat zien als het op schadeafhandeling aankomt. Maar ook de wijze van afhandelen is belangrijk. Hoe wordt u geholpen?

Het onderzoek

Heeft u recent een schade opgelopen? En heeft Raadhoven, onze huisverzekeraar, u geholpen bij de afhandeling? Dan heeft u na de afwikkeling van de schade per e-mail een uitnodiging ontvangen om enkele vragen te beantwoorden over de dienstverlening.

WijSteunen2015artsen zonder grenzenVerbetering

In 2014 beoordeelde u de schadebehandeling en ondersteuning door Raadhoven met een 8,3 gemiddeld. Een cijfer waar onze collega’s van Raadhoven heel trots op zijn. Maar dit betekent niet dat zij op hun lauweren gaan rusten. Uiteindelijk hopen ze iedereen tevreden te kunnen stellen. Uw informatie kan Raadhoven hierbij helpen.

Artsen zonder grenzen

Voor iedere ingevulde enquête heeft Raadhoven € 1,00 overgemaakt aan Artsen zonder grenzen. Over 2014 is dit bedrag opgelopen tot € 250,00. Raadhoven gaat in 2015 door met deze actie. Dus heeft u een uitnodiging ontvangen en de enquête nog niet ingevuld? Doe dit dan alsnog. U medewerking wordt op prijs gesteld en u helpt ook nog eens het goede doel.

 

Deel dit verhaal:
Geschreven door:

Recente artikelen

Gratis kennismakingsgesprek Contact
10 gratis starterstips voor jouw start als medisch ondernemer
10 gratis starterstips pdf

Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen