Hoe wordt u geholpen?
klanttevredenheidsonderzoek schadeafhandeling
Voor veel mensen is de hoogte van de premie doorslaggevend bij het sluiten van een verzekering. Wij zijn van mening dat de verzekering pas haar ware gezicht laat zien als het op schadeafhandeling aankomt. Maar ook de wijze van afhandelen is belangrijk. Hoe wordt u geholpen?
Het onderzoek
Heeft u recent een schade opgelopen? En heeft Raadhoven, onze huisverzekeraar, u geholpen bij de afhandeling? Dan heeft u na de afwikkeling van de schade per e-mail een uitnodiging ontvangen om enkele vragen te beantwoorden over de dienstverlening.
Verbetering
In 2014 beoordeelde u de schadebehandeling en ondersteuning door Raadhoven met een 8,3 gemiddeld. Een cijfer waar onze collega’s van Raadhoven heel trots op zijn. Maar dit betekent niet dat zij op hun lauweren gaan rusten. Uiteindelijk hopen ze iedereen tevreden te kunnen stellen. Uw informatie kan Raadhoven hierbij helpen.
Artsen zonder grenzen
Voor iedere ingevulde enquête heeft Raadhoven € 1,00 overgemaakt aan Artsen zonder grenzen. Over 2014 is dit bedrag opgelopen tot € 250,00. Raadhoven gaat in 2015 door met deze actie. Dus heeft u een uitnodiging ontvangen en de enquête nog niet ingevuld? Doe dit dan alsnog. U medewerking wordt op prijs gesteld en u helpt ook nog eens het goede doel.