Raadhoven scoort goed bij schadeafhandeling
Enquête geeft belangrijke informatie terug
Er wordt door onze ‘huisverzekeraar’ Raadhoven doorlopend onderzoek gedaan naar klanttevredenheid waar het de schadeafhandeling betreft. Het is van groot belang dat de processen bij schadeafhandeling zo vlekkeloos mogelijk verlopen. U rekent op een goede begeleiding en afhandeling bij schade. Terecht. Dat is het moment waarop u uw verzekering daadwerkelijk nodig heeft.
Onderzoek
Na de schadebehandeling stuurt Raadhoven de cliënt een uitnodiging om mee te doen aan het klanttevredenheid onderzoek. Een aantal resultaten:
- Een beoordeling van 8,7 over het jaar 2016. Een vooruitgang ten opzichte van de 8,5 van 2015. Dat is een prima resultaat.
- Op het gebied van de tussentijdse statusmelding, de snelheid van de schademelding en de tevredenheid over de schadebehandeling is vooruitgang geboekt.
- Er zijn meer cliënten die hebben deelgenomen aan het onderzoek. Ook dit is goed nieuws, omdat het laat zien dat u betrokken bent bij wat wij met elkaar proberen te realiseren.
Verder verbeteren
Voor 2017 wil Raadhoven zich richten op het gemak rondom de melding en afhandeling van schade. Hoewel de meest van u uw schade willen melden via de mail zien wij toch een tendens richting de app en de website. Verder wil Raadhoven nog meer werk maken van de tussentijdse informatiestroom over de stand van zaken en de snelheid waarmee er vooral eenvoudige schades worden afgehandeld. Daarnaast wordt de vragenlijst nog verder geoptimaliseerd.
Artsen zonder grenzen
Voor elke ingevulde enquête maakt Raadhoven € 1,00 over naar Artsen zonder Grenzen. Over 2016 maken we € 237,00 over.