Raadgevers Kuijkhoven
Uw adviseur voor ondernemen met zorg

Vraag vrijblijvend informatie aan

Klanttevredenheid schadeafhandeling bij Raadhoven

Belangrijkste proces

De belangrijkste taak van Raadhoven is om onze verzekerden te helpen als zij schade hebben. Ook als het om een niet gedekte schade gaat. Schadebehandeling is dus ons belangrijkste proces. Daarom doen wij hier continu onderzoek naar.

Respons

Wij hebben in 2015 zo’n 1.500 schades in behandelingen genomen. Dit varieert van eenvoudige stormschades tot zeer complexe aansprakelijkheidskwesties waarvan de behandeling maanden en soms jaren kan duren.
Als wij een schade hebben behandeld dan sturen wij de betreffende cliënt een uitnodiging om deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Afgelopen jaar hebben 143 cliënten hieraan deelgenomen. Hartelijk dank hiervoor.

Resultaten

De resultaten van dit onderzoek zijn belangrijk voor ons, omdat wij hiermee onze dienstverlening verder proberen te verbeteren. Een andere bron hiervoor is onze klachtenregeling. Gelukkig krijgen wij niet veel klachten, maar de klachten die wij krijgen, nemen wij heel serieus.
Over het jaar 2015 beoordeelde u onze dienstverlening met een 8,5. Dit is een prachtig cijfer waar we trots op zijn. Ook bleek dat velen van u ons zouden aanbevelen bij vrienden, collega’s, enzovoort.

Verbeterpunten

Natuurlijk gaan wij niet op onze lauweren rusten. We proberen de klanttevredenheid in 2016 verder te verbeteren. Een belangrijk aandachtspunt voor ons is de doorlooptijd van een gemiddelde schade. Wij vinden deze momenteel langer dan gewenst en werken dus aan het verkorten hiervan, zodat u sneller wordt geholpen en eerder weet waar u aan toe bent.
Daarnaast is communicatie rondom de schadebehandeling ook een verbeterpunt, zeker als het een complexe schade betreft waarvan de behandeling maanden zo niet jaren kan duren. Momenteel inventariseren we nog hoe wij hier het best invulling aan kunnen geven.

Klik op het logo voor meer informatie over Artsen Zonder GrenzenArtsen zonder Grenzen

Belofte maakt schuld. Raadhoven heeft toegezegd € 1,00 per ingevulde enquête over te maken aan Artsen zonder Grenzen. Over 2015 maken we dus € 143,00 over. We hopen dat we volgend jaar nog meer kunnen overmaken.

Mathijs Willems
Productmanager Raadhoven

Laatste nieuws
  •  

    Besparen op uw overlijdensrisicoverzekering

    Als u een overlijdensrisicoverzekering heeft lopen, dan kan het slim zijn om eens even te kijken of u dezelfde dekking kunt krijgen tegen een lagere premie. Een overlijdensrisicoverzekering (ORV) is een verzekering die een geldbedrag uitkeert indien de verzekerde voor een bepaalde datum komt te overlijden. Dat kan gaan om een gelijk bedrag of een dalend bedrag. ORV's kunnen los worden afgesloten of onderdeel zijn van een complex product, zoals een beleggingsverzekering of garantieverzekering.

    Lees Meer...

  •  

    Aflossingsvrije hypotheek

    Bij een aflossingsvrije hypotheek lost u gedurende de looptijd niets af; de hypotheekschuld blijft dus bestaan tot aan de einddatum. De bank gaat er vanuit dat u deze dan in één keer aflost. Weet u al hoe u af gaat lossen aan het einde van de looptijd?

    Lees Meer...

  •  

    Beroeps-AOV bij Movir

    Movir voert per 1 januari 2019 een aantal wijzigingen door in de Beroeps-AOV. Naast een verhoging van de premie zijn er aanpassingen in de voorwaarden, deels een verruiming, anderzijds een versobering. In dit artikel gaan wij in op deze aanpassingen die Movir gaat doorvoeren.

    Lees Meer...

Gratis kennismakingsgesprek Contact
10 gratis starterstips voor jouw start als ZZP'er of medisch ondernemer
10 gratis starterstips pdf
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen