Huisverzekeraar Raadhoven introduceert nieuwe huisstijl

Aangepast aan het digitale tijdperk

20151002_120221 Voorbeeld uitgesnedenDirecteur Teun Jalink

‘Tijden veranderen en wij veranderen mee. Liefst lopen we voorop als dat enigszins mogelijk is. Dit streven geven wij vorm door innovatieve producten voor de medische beroepsbeoefenaar te ontwikkelen, maar ook door onze processen en regels. En niet te vergeten door onze communicatie. Communicatie rondom onze producten, diensten, ontwikkelingen en niet onbelangrijk; onze schadeafhandeling.

Sinds dit jaar werken wij bij Raadhoven volledig digitaal. Mede dankzij uw medewerking. Tijd voor een nieuw fris logo dat past in het digitale tijdperk.’

RHO001_LOGO_FC

Website Raadhoven

Een vernieuwde huisstijl én een vernieuwde website. Een website met een nieuw gezicht maar vooral ook veel meer informatie en interactief. Zo kunt u uw schade melden, waardemeters invullen en vragen stellen. Uiteraard vindt u op de site alle voorwaarden van de verzekeringen en diensten.

De site van Raadhoven maakt onze huisverzekeraar voor u meer zichtbaar. Zichtbaar, transparant en helder.

Werk in uitvoering

De site is nog volop in ontwikkeling. Heeft u tips of anders? Geef ze door: info@raadhoven.nl

 

Deel dit verhaal:
Geschreven door:

Recente artikelen

Gratis kennismakingsgesprek Contact
10 gratis starterstips voor jouw start als medisch ondernemer
10 gratis starterstips pdf

Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen