Raadgevers Kuijkhoven
Uw adviseur voor ondernemen met zorg

Vraag vrijblijvend informatie aan

klanttevredenheidRaadhoven scoort goed bij schadeafhandeling

Enquête geeft belangrijke informatie terug

Er wordt door onze ‘huisverzekeraar’ Raadhoven doorlopend onderzoek gedaan naar klanttevredenheid waar het de schadeafhandeling betreft. Het is van groot belang dat de processen bij schadeafhandeling zo vlekkeloos mogelijk verlopen. U rekent op een goede begeleiding en afhandeling bij schade. Terecht. Dat is het moment waarop u uw verzekering daadwerkelijk nodig heeft.

Onderzoek

Na de schadebehandeling stuurt Raadhoven de cliënt een uitnodiging om mee te doen aan het klanttevredenheid onderzoek. Een aantal resultaten:

  • Een beoordeling van 8,7 over het jaar 2016. Een vooruitgang ten opzichte van de 8,5 van 2015. Dat is een prima resultaat.
  • Op het gebied van de tussentijdse statusmelding, de snelheid van de schademelding en de tevredenheid over de schadebehandeling is vooruitgang geboekt.
  • Er zijn meer cliënten die hebben deelgenomen aan het onderzoek. Ook dit is goed nieuws, omdat het laat zien dat u betrokken bent bij wat wij met elkaar proberen te realiseren.

Verder verbeteren

Voor 2017 wil Raadhoven zich richten op het gemak rondom de melding en afhandeling van schade. Hoewel de meest van u uw schade willen melden via de mail zien wij toch een tendens richting de app en de website. Verder wil Raadhoven nog meer werk maken van de tussentijdse informatiestroom over de stand van zaken en de snelheid waarmee er vooral eenvoudige schades worden afgehandeld. Daarnaast wordt de vragenlijst nog verder geoptimaliseerd.

Artsen zonder grenzen

Voor elke ingevulde enquête maakt Raadhoven € 1,00 over naar Artsen zonder Grenzen. Over 2016 maken we € 237,00 over.

Laatste nieuws
  •  

    Aflossingsvrije hypotheek

    Bij een aflossingsvrije hypotheek lost u gedurende de looptijd niets af; de hypotheekschuld blijft dus bestaan tot aan de einddatum. De bank gaat er vanuit dat u deze dan in één keer aflost. Weet u al hoe u af gaat lossen aan het einde van de looptijd?

    Lees Meer...

  •  

    Beroeps-AOV bij Movir

    Movir voert per 1 januari 2019 een aantal wijzigingen door in de Beroeps-AOV. Naast een verhoging van de premie zijn er aanpassingen in de voorwaarden, deels een verruiming, anderzijds een versobering. In dit artikel gaan wij in op deze aanpassingen die Movir gaat doorvoeren.

    Lees Meer...

  •  

    Representatiekosten, hoe werkt het.

    Hoe zit dat nu eigenlijk met representatiekosten en wat kan ik nu wel en wat kan ik nu niet aftrekken van de belasting (als ondernemingskosten)? Onze collega's bij Robbie Kompleet merken dat er veel vragen zijn over deze kosten en dat is ook begrijpelijk. Representatie kosten zijn de kosten die je maakt bij het uitvoeren van je onderneming.

    Lees Meer...

Gratis kennismakingsgesprek Contact
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen